Lagu Nasyid Pulak la

watch_later
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia,,,,
hari itu lagu hip hop,,,,
sekarang ini aku rasa macam nak tulis lagu ala-ala ketuhanan gitu,,,,,
tajuknya Cuma Dia.....

Aku kini dalam kesulitan
dalam ruang kosong
tiada ditemani sesiapa
namun aku tahu
dia tahu

Cuma Dia
yang tahu nasibku
yang mengerti aku
Cuma dia
tahu apakan berlaku
dan sedang berlaku

Termenungku sendiri
selepas bersujud
minta tunjuk jalan
rupanya aku telah banyak berdosa
akulah angkara segala perkara

Cuma Dia
yang tahu nasibku
yang mengerti aku
Cuma dia
tahu apakan berlaku
dan sedang berlaku
Cuma Dia
yang beri jalan itu
yang beri hala tuju...

Sampai sini saja aku mampu tulis,,,,,
mungkin lirik ni nampak macam sama yang aku pernah tulis sebelum ini,,,
kronologi....








sentiment_satisfied Emoticon