Teringin Tulis Lagu Hip Hop

watch_later
comment 3 Comments
Ermmmmm,,,,
kali ini aku rasa macam teringin pulak nak jadi penulis lirik,,,,
jadi hari ini aku nak tulis untuk lagu hip hop lah,,,
korang jangan nak gelak pulak kalau baca....
tajuk lagu ini aku tak fikir lagi,,,,,
korang boleh bagi,,,,
komposer pun takde,,,,,
kiranya korang tambah je la kalau ada yang tak cukup....


Jiwa ku kacau
nasib badan malang
berilah kesempatan
untuk cari jalan

Penat lelahku agak berbaloi
bila lihat orang sekitarku makin sempoi
tidak pernah tiada masalah
makin berganda buat jiwaku parah
makin susah
tertinggal nama mudah
aku jua tertinggal dalam kesulitan
tunjuk belang, tunjuk taring
makin hilang
lalu berbaring
nak cuba lupakan semua cerita lama
dari minda 
dari jiwa
agar mula cerita semula

Jiwa ku kacau
nasib badan malang
berilah kesempatan
untuk cari jalan
aku cari dan terus mencari
Jalan lama cara menyenget
rasa sakit
maka ku tukar persepsi baru
cari dunia baru
resepi baru
bagaimana agar tak hilang nama
dalam persada opera
kita pelakon sementara
nantikan baru sentiasa disana
maka tak kisah kalau beralah
dengan mereka yang tak reti beralah

Jiwa ku kacau
nasib badan malang
berilah kesempatan
untuk cari jalan
 aku cari dan terus mencari

Mereka kata ada lagi
berjuta kawan untuk senyuman
aku bilang bagaimana
bila aku dalam kesedihan
dia terdiam terus berlalu
aku rasa dia malu
mungkin dia terasa hati
minta maaf aku terus berlari
obsesi mereka pada dunia
gila wanita gila harta
berhenti takut nanti
diseksa kita dalam neraka


Oklah,,,,,
sampai sini saja aku mampu tulis,,,,
tangan aku dah hilang gatal,,,,,



avatar

smart.
mcm maner temp0 nyer ?

delete 27 January 2012 at 21:58
avatar
Amir Khalis person

Maaf tak pandai buat rentak.
Saya bukan komposer T_T

delete 4 June 2012 at 00:53
avatar

Beli ganja, mdma, Methamphetamins, kokain, ketamine racemic, Benzodiazepines, Heroin, hash, minyak hash, cookies, brownies, tinctures, rumpai untuk dijual, talian marijuana, benih ganja, minyak kanabis, membeli minyak kanabis. .
Wickr ID: hugmankush

Harga untuk Cocain.
20 gram ... $ 1950
50 gram ... $ 3900
1 kilo ............ $ 48000
2 kilo ............ $ 78000

Harga rumpai.
1 paun ........ $ 1900
1 kilo ............ $ 5000
2 kilo .......... $ 8000

Harga ais crytal meth.
20 gram ... $ 1550
50 gram ... $ 3000
1 kilo ............ $ 37000
2 kilo ............ $ 70000

ID Telegram: hugmankush
ID Wechat: leewung
Wickr ID: hugmankush
E-mel: jordanchapman20@gmail.com

Kami hanya menerima pembayaran melalui bitcoin, pasti sebelum anda menghubungi kami, anda mempunyai bitcoin anda bersedia.

Kami juga menjual Guns Firearms 1911 Handguns AR-15s Concealed Carry
Pistol, Ruger LCR 38 Special Revolver Double Action, Smith Wesson Model 60 357 Magnum / 38 Special Revolver Glock 17,19,22

delete 22 January 2020 at 20:21



sentiment_satisfied Emoticon