Ayop - Tak Perlu

watch_later
comment 3 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

---

Cerita suatu malam dan seterusnya.


Tidak aku mahu bukan ia aku pinta
tersedak kaku aku sama tidak suka
penghormatan berlagu dalam hari riang ria
menyambut aku kamu sebelum habis masa
bagaikan tetamu di malam penuh rasa
namun aku kelu tak serasi dalam irama
begini begitu aku cuba berusaha
lambat atau laju biasakan bersahaja
buang topeng palsu aku tak reti bergaya
aku santai selalu hanya itu yang terdaya
tiada belian baru untuk jadi seorang pria
walau ada di kalbu berniat primadona
bina kehidupan dulu untuk cipta suasana
tegak tidak layu kerna alam ini fana
terlalu pantas masa dunia sementara
haru biru celaru hidup teruskan sahaja
Ayop!

Tak perlu kejari perkara bukan mesti
tak perlu kejari perkara tidak pasti
tak perlu kejari perkara yang rugi
tak perlu kejari perkara yang basi
tak perlu kejari perkara lama menanti
tak perlu kejari perkara bukan asli
tak perlu kejari perkara tak bervisi
tak perlu kejari perkara tak bermisi
tak perlu kejari perkara membuta tuli
tak perlu kejari perkara jadi kuli
tak perlu kejari perkara jadi hamba abdi
tak perlu kejari perkara yang tiada lagi
lagi!

---

Keep Chill
avatar

Gila la yob ! aku nk buat video boleh XD -odeng-

delete 5 February 2014 at 23:51
This comment has been removed by the author.
avatar
Amir Khalis person

Boleh-boleh sudah tentu kalau nak tahu asal-usul lagu pm aku hahaha :D

delete 6 February 2014 at 01:54



sentiment_satisfied Emoticon