cukup makan dan trimas Syira Lokman

watch_later
comment 6 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Cukup makan asal lepas,
halangan komputer ku tangani,
Syira Lokman ku ucap trimas,
sudi mereview blog ini.

Pantun dua cerita dalam satu. 

Alhamdulillah tadi baru lepas ujian berkomputer. Cukup-cukup makan lebih satu sahaja huhu. Yang penting lulus dan lepas. Jadi tak perlu buang masa untuk ulang-ulang. Tapi banyak juga level-level dan step seterusnya. Hurmm kalau gagal memang malu dengan embah lanang aka atuk aku sebab ayah aku cakap dia yang agak berumur pun boleh lepas apatah aku.

Okay!
Dalam entri yang lepas aku menyatakan bahawasanya aku agak kecewa sebab tak dapat apa-apa GA atau Segmen. Hahaha lol aku orang baru begini mana nak dapat. Ye dok? Akan tetapi ...


Klik gambar di atas supaya lebih dipercayai atau klik sini.

Terima kasih diucapkan kepada Syira Lokman kerana sudi menjadikan nombor 21 sebagai nombor bertuah. Kalau ikutkan asal sebelum pemotongan nama peserta aku berada pada nombor 24. Jadi syukur alhamdulillah. Sesungguhnya blog ini hanyalah blog picisan yang tidaklah setaraf Ben Ashaari atau Obe atau Prince Noob. Kalau nak dibandingkan dengan blogger perempuan perghh lagilah hebat!

Oh ya! Tadi kawan asrama lama aku nak design blog aku dengan FOC ataupun Free Of Charge atau tanpa sebarang bayaran. Akan tetapi oleh kerana blog Merepek Untuk Hidup adalah wajah aku, karya aku, tatapan kamu, aku menolak dengan baik dan memberikannya blog Bolalol untuk berkarya templetasi *hahaha ayat aneh. Jadi tunggu muka baru blog Bolalol atau Bola Bukan Bahalol. Dan kepada sesiapa yang tak puas hati dengan cita rasa blog ini komen sahaja di bawah. Aku berfikiran terbuka tanpa berbuka seluar hahaha ngarut


Terima kasih Eraz Fadli untuk komen membina tersebut :)

teringin juga ambil lesen B penuh
avatar

Salam singgah sini...tahniah di ucapkan sebab berjaya dalam segmen anjuran Syira Lokman...kita pun ada juga join tapi tak ada rezeki..hehe..tahniah juga test computer berjaya...kita dulu 49/50..hehe

delete 27 February 2014 at 19:56
avatar

tahniahhh...tunggu tau..nanti syira review :) ikut giliran ye :)

delete 27 February 2014 at 20:42
avatar
Amir Khalis person

terima kasih hahaha itu super awesome kebaboom gempak 49/50 :D

delete 27 February 2014 at 21:06
avatar

Weh nampak tak , aku baru harap hang menang , hang dah menang hahaha xD

Go go amek lesen ! nanti boleh tengok post aku yang hang 'harey tak paham' tuu xP

Tapi aku rasa blog hang MUH nihh memang dahh lawaa :D



delete 28 February 2014 at 08:55
avatar
Amir Khalis person

Mulut hang masin sangat hahaha :D

Aku tahu hang senior dalam pemanduan :3

Blog hang pun lawa :)

delete 28 February 2014 at 11:39



sentiment_satisfied Emoticon