kena study buku oren

watch_later
comment 9 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Akhirnya, semalam baru daftar untuk ambil lesen. Alhamdulillah. Orang selalu tanya kenapa aku tak ambil awal? Hurmm sebenarnya kaki aku 'injured' jadi terpaksalah berehat lama. Syukur sangat kepada Allah sebab semakin pulih sedikit demi sedikit. 

Jadi sekarang ini aku terpaksalah menyibukkan diri *bajet-bajet study dengan buku yang warna oren ni.


Sumber gambar dari Pak Cik Google. 

Kalau buku yang baru ada logo 1 Malaysia dan kata-kata " PANDU CERMAT JIWA SELAMAT, PEMANDUAN BERHEMAT AMALAN KITA".

Aku harap ceramah 5 jam nanti taklah bosan sebab member semua kata bosan yang terlalu.

Jadi teruskan havoc dan salam jumaat :)

terima kasih makyang dan ayahnda
avatar

Bukan 6 jam ka ? Aku punya tak bosan dan depa sempat pasang dua filem lagi kl gangster 2 dengan apa entah lagi satu ... perghhh seronok gila kot!! haha

delete 21 February 2014 at 11:43
avatar

xbosan tuuu.. heehe.. all the best !

delete 21 February 2014 at 12:04
avatar
Amir Khalis person

umpama kau dalam kelas cekal sambil makan nasi goreng kantin hahaha :D

delete 21 February 2014 at 12:16
avatar
Amir Khalis person

huhu terima kasih :)

delete 21 February 2014 at 12:17
avatar

wohaa! nak amek lesen..haha..all the best!

delete 21 February 2014 at 14:27
avatar
Amir Khalis person

jom jom hahaha terima kasih :D

delete 21 February 2014 at 15:18
avatar

goodluck ambil lesen memandu amir..tak bosan bila on the road nnt lagi best..

delete 21 February 2014 at 16:59



sentiment_satisfied Emoticon