Lucky Giveaway by Tisya & FD

watch_later
comment 2 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Semenjak dua menjak tiga menjak aku duduk rumah ini, blog :) merepek untuk hidup kembali hidup.
Tapi kesian blog aku Hiperrima sebab aku kemarau idea nak berpuisi.

Yang penting aku kembali!


Yup! Tapi bukan itu kisah sebenar sebab ini bawah ini sebenarnya ayat belit :

---

بِسْÙ…ِ اللهِ الرَّØ­ْمنِ الرَّØ­ِيمِ

"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


Klik banner untuk join.

Senarai hadiah yang cantik, menarik, tertarik kau memang Da Bomb :-

Beg laptop & dress by Yumida | Keychain handbag 3D by Batrisyia | Bookark 4Rabia by Iman Zakaria | Tudung by Karimah | Topup RM10 by Arrien | Topup RM10 x 3 by Waney | Printed Shawl by Adriana Azam | Topup RM5 by Darlina | Preloved Novel by FD | Topup RM5 x 5 by Shad | Topup RM5 x 2 by Iza Arina

Lucky Giveaway ditaja oleh gadis-gadis comel seperti Batrisyia, Fatin Diana, Yumida, Iman Zakaria, Karimah, Arrien, Waney, Adriana, Darlina, Shadira, dan Iza Arina.

Tamat 25 Februari 2014, 10 Malam.

---

Okay?


Terkejut dengan hadiahnya?

Moga aku menang hahaha teringin juga masuk GA menang.

letak gambar GIF sebab influence Peyok

avatar
Amir Khalis person

tak marah dah biasa :D

delete 25 February 2014 at 14:44
avatar
Amir Khalis person

terima kasih menjemput :)

delete 1 March 2014 at 22:55



sentiment_satisfied Emoticon