Winning Eleven 2014

watch_later
comment 8 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

PS2 aku kembali hidup semenjak aku habis SPM. Cuma 2 game yang aku beli WWE dan Winning Eleven 2014. Walaupun aku tahu versi tu hanyalah rekaan dari Indonesia sebab semua kelab indonesia ada. 

Nama pasukan aku Hiperrima FC. Dah masuk musim ke-5. Semua piala aku rangkul dan julang. Kemenangan 100% tanpa kekalahan bolos pun sekali. Memanglah hahaha sebab aku main 'very easy'!

Ini pemain kesebelasan utama dalam skuad aku:


Lux
Chiellini - Chivu - Miguel Lopes - Didac
Yohan Cabaye
Mu Yongjie - Ronaldinho - Robben
Ronaldo - Messi

Yang ini pula barisan simpanan yang lepak kerusi Recaro:



GK: Casillas, D Rudd
DF: Diego Michiels, Pique, Ischenko, Jerome Boateng, Tang Tian
MF: Montolivo, Stevie Bonsapia, Neymar, Adam Johnson, Goetze, Granero, Sneijder, Alou Diarra
CF: Benzema, Kun Aguero, Falcao

Antara yang baik tapi tiada lagi: Muller

Dulu aku pernah buat macam ini tahun 2012 tapi cd dah rosak. 
Mungkin kalau aku simpan memori ini ia bakal menjadi arkeologi purba tahun 6540. merepek tetiba


sayang ps2 jaga baik-baik
avatar

wah....tak main game lah

delete 20 February 2014 at 16:09
avatar
Amir Khalis person

main juga kengkadang

delete 20 February 2014 at 18:06
avatar
Anonymous

Well, singgah di blog anda untk merepek juga. Pls feel free to follow me also :)

delete 20 February 2014 at 19:26
avatar
Amir Khalis person

Terima kasih HD :)

delete 20 February 2014 at 19:45
avatar

Aku punya game lagi rare dan lagi old drpd hang . cuba teka apa ?

delete 20 February 2014 at 21:37
avatar
Anonymous

bestnye...aku x pernah ada ps2 mahupun ps1...mak bapak aku mmg xbg...bazir duit katanya....mak bapak aku strict dan garang...

delete 14 April 2014 at 12:24
avatar
Amir Khalis person

aku ps1 takde ada ps2 pun time tingkatan 3 sebab dah murah aku agak ketinggalan...

delete 14 April 2014 at 15:28



sentiment_satisfied Emoticon