"yang bertudung tak semesti baik" betulkah?

watch_later
comment 7 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)


Semoga Allah membuka pintu hati wanita Islam yang sebegini.

Tak lupa juga semoga wanita bukan Islam juga terbuka pintu hatinya .


Alangkah manis berhijab 'sebenar'
avatar

tudung tak bertudung bukan menunjukkan sama ada dia baik ke x..

don't judge a book by it's cover..

tp apa2 pun dia x mengubah hukum y menutup aurat itu tetap wajib...=)

delete 28 February 2014 at 00:50
avatar

bertudung tak semestinya baik, tapi orang baik semestinya bertudung =D

delete 28 February 2014 at 09:28
avatar

Tertarik dgn tajuk entry...sekurang2 nya bertudung dh laksanakan salah 1 perintah Allah...bila bertudung rasa lebih selamat..ini yg niesa rasa.. :) dan mungkin juga semua pmpuan bertudung rasa...semoga mereka2 diluar sana terbuka hati untuk menutup aurat..amin... ^^,

delete 28 February 2014 at 11:05
avatar

Aku penah komen kat kawan aku adalaaa sorang ni

Aku just comment camni jaaa kott

"kalau pakai tudung lagi comel"

Tengok2 aku kena block bhahahahhaa lawak siooot ! lepas 2 tahun baru aku prasan dia block aku -..- tapi sekarang dia dah unblock alhamdulillah dia x free hair dahh

Tapi yang best tuh aku boleh sembang mcm biasa kat sekolah ngan dia , sebab aku x prasan dia block aku tapi nampak laa dia cam awkward ngan aku xD

*panjang komen nih dah boleh buat entry kot*

delete 28 February 2014 at 11:09
avatar
Amir Khalis person

yeah! bertudung pun tak wajib sebenarnya yang wajib tutup aurat so tutup pakai baldi pun boleh hahaha :D

delete 28 February 2014 at 11:47
avatar
Amir Khalis person

hurmm kalau lelaki baik semestinya apa? hahaha :D

delete 28 February 2014 at 11:48
avatar
Amir Khalis person

alhamdulillah member hang dah berhijrah :)

hang entri dalam bolalol pun tak gerak hahaha :D

delete 28 February 2014 at 11:50



sentiment_satisfied Emoticon