Joe Flizzow - Baek ft Ayop (remix sendiri)

watch_later
comment 2 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Maafkan saya Joe Flizzow hahaha aku tak tahulah nak panggil remix atau apa tapi aku buat suka-suka sahaja. Dibuat dalam masa beberapa minit. Berkisarkan #baek (dalam definisi aku) iaitu walau apa yang berlaku terus buat dengan baik dan berharap sekeliling pun baik. Chill dan tenang menunggu Khamis ini hahaha. Baek!

---



Mereka minta langit
Aku lihat bukit
Bukan tidak mampu
Tapi takut sakit
Kalau jadi hangit
Yang banyak jadi sikit
Yang harum jadi lengit
Nanti kisah diungkit

Beri yang terbaik
Dari bawah kita naik
Kalau tak jumpa
Boleh ulang alik
Kan aku dah cuba
Mula dari balik
Kalau tidak suka
Diam jangan pekik


Baek (4x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Styleku seratus
Email ke DJ semua upload masuk seratus
Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur
Beli t-shirt Kartel rak baju semua teratur
Loco ku gila dalam recording booth
Kuning simbol emboss dan hijau warna kush
Merah warna hati itu memang pasti
Instagram gambar kami kamu semua paparazzi
Thank you

Baek (4x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

---

Siapa tak tak takut ambil keputusan SPM dia abnormal.

chill dan baek
avatar
Anonymous

Terbaek la yop . haha nampak betul2 cam kau nyanyi ngan Joe Flizzow xD

delete 18 March 2014 at 23:28
avatar
Amir Khalis person

haha terima kasih btw jom remix dengan aku sekali :)

delete 18 March 2014 at 23:40



sentiment_satisfied Emoticon