jom uji otak kita dengan soalan

watch_later
comment 4 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Iklan di televisyen selalu mempengaruhi kita. Buktinya, "sel-sel otak mula berhubung". Ya! Itulah perkataan yang sering anda gunakan dalam kehidupan seharian anda. Tapi pada hari ini, aku tak nak bercerita fasal iklan atau program televisyen. Dah cliche sangat dengan blog-blog lain. Hahaha. Hari ini aku nak bercerita pasal otak. Ya, O-T-A-K = OTAK!

Semua orang ada otak. Dua otak. Kiri dan kanan. Kecuali manusia yang sering digelar otak di lutut lain ceritalahkan. Persoalannya, adakah anda tahu otak bahagaian mana paling aktif dalam jasad anda? Aku punya sama rata. Buktinya:


Aku tak tahulah samada ujian ini ada faktanya atau autanya. Tapi sekurang-kurangnya melegakan aku sebab kedua-duanya berfungsi. Nak cuba?


Mungkin boleh suruh abang sharnaaz kita uji yang ini pula!

masih normal

avatar

Hahaha tak tahan betoi pasai sharnaaz tuh , otak dia hensem katanya... Lembu pun ada otak ,,, ada otak tapi takdak akai pun tak leyy jalan gak .. bungkuihh buang ! #ayatkwanghajaq

delete 6 March 2014 at 00:26
avatar

Saya pun pernah buat test ni. Saya punya result sama macam awak.

delete 6 March 2014 at 00:44
avatar
Amir Khalis person

hahahaha sampai ke lembu hang berbicara :)
betui betui kalau takdak akai pi bungkuihh pastu buang :D

delete 6 March 2014 at 07:16
avatar
Amir Khalis person

wah wah mungkin kita ada pemikiran yang sama :D

delete 6 March 2014 at 07:17



sentiment_satisfied Emoticon