kalau aku buat GA ada yang nak sponsor?

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

ini adalah sticky post! sila ke entri lain untuk post baharu.

Untuk hari ini sudah 9 GA aku sertai.

Alhamdulillah untuk hari ini dua rezeki sampai dari GA.
RM20 dan t-shirt. 
Terima kasih kepada penganjur.


Tiba-tiba, terdetik di hati. Kenapa aku tak buat GA? Dan secara tiba-tiba juga pada tengahari seorang kawan aku tanya aku tak nak buat GA ke? Pehhh memang telepati bin sixthsense budak ni. Hurmm kalau aku buat GA akan aku buat banner seperti ini:


Tapi apakan daya huhu hanyalah mimpi, mungkin ilusi :P 
Sebab:
1. Blog aku tiada pengaruh.
2. Aku tiada duit.
3. Aku tiada sponsor.
4. Aku masih mentah.

Tapi walau bagaimanapun. ada seseorang yang mahu aku buat dan berani sponsor. Dan aku kata kembali kalau aku ada 3 4 sponsor bolehlah kut. Aku pun tak mampu sponsor apa-apa.

Jadi persoalannya "ADA YANG NAK SPONSOR?"

Kalau ada boleh contact aku melalui laman sosial di sebelah kanan blog ini yakni ikon-ikon kecil molek tu. Tulis di komen bawah ini pun boleh. Kalau betul ada yang nak sponsor dan hadiahnya baik insyaallah aku lakukan. Dan ia adalah yang pertama untuk blog ini :)

Terima kasih menyokong MUH :)
avatar

semoga dapat langsungkan GA yerr

delete 6 March 2014 at 15:27
avatar
Amir Khalis person

terima kasih :)

nanti kalau jadi mohon turut serta okay :D

delete 6 March 2014 at 15:48
avatar

Nanti contact je sally ye...nak topup boleh, nak barang pun boleh..as you wish :)

delete 6 March 2014 at 16:20
avatar
Amir Khalis person

wooohoo terima kasih sally :D

delete 6 March 2014 at 17:02
avatar

ninaa sponsor top4 ok lah. kalau nak pm fb ninaa ok. gud lark amir :)

delete 6 March 2014 at 20:42
avatar

Aku nak sponsor gak boleh .. top 5 nasi goreng ayam n teh o ais limau , bonuss char koey teow penang .. amacam ? haha xD

delete 6 March 2014 at 22:39
avatar
Amir Khalis person

tak kisah apa pun asalkan sponsor hehe :D

delete 7 March 2014 at 12:45
avatar
Amir Khalis person

hahaha suka hati hang lah nak sponsor apa pun tapi kalau hang sponsor aku lamb chop pun sedap jugak :D

delete 7 March 2014 at 12:46
avatar

insyaAllah, nanti ada yg sponsor..akk sponsor topup bole lah... insyaAllah...

delete 7 March 2014 at 13:22
avatar
Amir Khalis person

boleh boleh boleh :D

delete 7 March 2014 at 14:42
avatar

ada gak cita-cita nak buat GA..Insyaallah nnti ada yang nak sponsor tu..huhuhu...gud luck

delete 9 March 2014 at 16:12
avatar
Amir Khalis person

terima kasih :D

delete 9 March 2014 at 16:24
avatar

Nak sponsor NoteBook boleh? ;)

delete 9 March 2014 at 17:41
avatar
Amir Khalis person

boleh boleh boleh sponsor anda amat dihargai :D

delete 9 March 2014 at 19:14
avatar

Haa.. Nia boleh sponsor :)

delete 11 March 2014 at 01:32
avatar
Amir Khalis person
avatar

Dulu saya buat giveaway, sendiri-sendiri je. Hihi. Sebabnya memang lone ranger. Segan nak cari sponsors lain.

delete 22 March 2014 at 10:12
avatar
Amir Khalis person

saya pun segan tapi sebab ada member yang menyokong terhasillah impian ini :

http://amirkhalis.blogspot.com/2014/03/ga-pertama-oleh-amir-khalis.html

jemput-jemput :D

delete 22 March 2014 at 10:27



sentiment_satisfied Emoticon