lagu kpop hina al-quran?

watch_later
comment 4 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Trending di Twitter hari ini ialah:


Kalau nak lihat secara langsung di twitter klik sahaja mana-mana trending anda suka.

1. Aku tak berani nak komen apa-apa mengenai politik yang membabitkan Anwar.

2. Semoga semua penumpang MAS terselamat.

3. Aku memang pelik kenapa ada kpop pula trending di tengah pelbagai tragedi ini. Kemudian, ada kawan aku menghantar link ke You Tube:


Begitulah nampaknya! Aku harap selepas ini mana-mana komposer bukan Islam sebelum buat lagu tolonglah kaji dahulu. Mungkin dia tak salah sebab suara budak itu bertarannum memang sedap. Tapi mungkin dia tak kaji dulu. Dan aku harap bukan niat mereka untuk hina Al-Quran.

Harap tiada kaitan dengan Illuminati pula
avatar
CD

jadi lagi.. haish! dulu pernah ada kes variety show apa ntah, konon nak guna background music tapi dorg guna azan.. kena marah, pastu dorang mintak maaf.

delete 8 March 2014 at 14:51
avatar
Amir Khalis person

mungkin mereka tiada garis panduan dalam berhibur.

delete 8 March 2014 at 15:05
avatar

hmm mmg jadi trending sekarang. tak silap ni lagu 2NE1 album yg MTBD kot. kan?

delete 8 March 2014 at 22:45
avatar
Amir Khalis person

haha entahlah saya tak minat sangat kpop sebab tengok awek korea meletop hahaha :D

delete 9 March 2014 at 04:07



sentiment_satisfied Emoticon