mereka berani tapi bukan aku sebab

watch_later
comment 3 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Mereka berani untuk menghitung hari. Tapi bukan aku. Sebab yang akan datang tetap menjelma.


Mereka berani untuk beremosi nanti. Tapi bukan aku. Sebab yang aku dapat takkan berubah.


Mereka berani untuk memikirkan habuan. Tapi bukan aku. Sebab itu semua adalah permulaan.


Mereka berani untuk memilih jalan. Tapi bukan aku. Sebab aku yang membuka pintu.


Mereka berani buat kesimpulan. Tapi bukan aku. Sebab cukuplah lihat, dengar, rasa, hidu.

WTF?!?. lol it messes with your eyes just looking at it.. gif is kill

Chill dan tenang :)

From Russia with Love. .. when he realized his car was crushed, tears was almost sheet, but then he finds out the lock is fine and then it's all fine

takut mesti ada
avatar

Assalamualaikum. wah wahhh ayat.. heee sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

delete 14 March 2014 at 16:12
avatar
Amir Khalis person

waalaikummussalamwarahmatullah.
terima kasih singgah dan klik tabung haha semoga anda dimurahkan rezeki :D

delete 14 March 2014 at 16:17
avatar
Amir Khalis person

titik berekor, koma :)

delete 14 March 2014 at 20:46



sentiment_satisfied Emoticon