Tak Kenal Maka Tak Blogwalking

watch_later
comment 5 Comments
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)


Jom sahabat-sahabat kita jalan-jalan singgah blog.

Klik sahaja kain rentang di atas.

Pengenalan:

Seorang Malaysia. Tak sekacak Aaron Aziz. Tak seswag G Dragon. Hanya diri sendiri. Nama blog aku merepek untuk hidup dan disertai senyuman pada awal untuk menunjukkan kalau betul atau salah entri aku tiada hal untuk dipergaduhkan. Nama pun merepek kan. Kalau nak mengenali aku kenapa wujud dalam blogger klik sini. Kalau anda jenis melayan laman sosial boleh klik mana-mana ikon di sebelah kanan blog ini. Aku tak tahu macam mana nak intro. Almaklumlah hidup dalam blog pun setahun jagung masih mentah umpama ayam goreng yang tak cukup masak masih ada darah. Yekkk. Tak lupa kalau anda minat muzik sila ke bahagian bawah blog dan pergi DNA dan RNA entri dan klik A.K. Sokonglah karya tempatan!

Meroyan dan Merepek
avatar

Terima kasihhhhh kerana sudiii join segmen Mak dara ni.. semoga hubungan ukhwah kepada semua yang menyertai in dapat dieratkan insyaallah.. :)

delete 3 March 2014 at 16:05
avatar
Amir Khalis person

sama-sama dan terima kasih dapat menerima penyertaan saya.
semoga hubungan ini dapat dieratkan dan senantiasa terjalin :D

delete 3 March 2014 at 16:14
avatar

assalamualaikum amir....mama dtg dr segmen yg sama...;)

delete 3 March 2014 at 16:50
avatar
Amir Khalis person

waalaikummussalam mama.. terima kasih sudi ke sini :D

delete 3 March 2014 at 17:03
avatar
Amir Khalis person

salam..

terima kasih sudi menjenguk ke mari :)

delete 3 March 2014 at 19:12



sentiment_satisfied Emoticon