internet lembap rosakkan zahir batin blogger

watch_later
Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia :)

Sejak dua tiga empat lima menjak yang apabila dicampurkan menjadilah seminggu lebih aku tidak membuat apa-apa entri apatah lagi berjalan-jalan dari satu blog ke blog yang lain. Huhu maaf semua kalau internet dah laju aku jejak tanah kalian serta follow sekali jika berkesempatan.

Baiklah, sebenarnya sel neuron aku menyimpan idea untuk membuat satu entri mengenai sikap sesetengah manusia di dalam twitter. Walau bagaimanapun, disebabkan aku menggunakan telefon bimbit untuk menulis entri maka aku akan berentri ikut dan, lenjan, hentam dan sewaktu dengannya.





Nampak sejuk dan kelainan ( cool and rare ) kan? Haha. Kedua-dua basikal ini adalah basikal daripada Jepun. Kira basikal terpakai lah. Basikal merah yang ayahnda aku basuh tu basikal posmen. Aku suka reka bentuknya yang agak vintaj disamping sistem breknya yang 'besi'. Basikal ungu yang mamat bangla bergambar tu namanya Jaguar. Hoho macam nama kereta mahal lah pulak! Basikal tersebut boleh dilipat-lipat dan sesuai untuk semua peringkat umur hehe.


Ini ialah sambutan Hari Pekerja + Hari Keputeraan.


Alhamdulillah lepas ujian memandu motosikal dan motokar dalam masa sehari. Cuak juga sebab aku kalau bab bukit pehh kengkadang mati enjin bakhang huhu. Tapi tadi syukur tak mati cuma ada bunyi kuat daripada kereta yang aku pandu semasa betul-betul di atas bukit. Almaklumlah gabra al-gebra hahaha. Nasib baiklah dapat encik JPJ yang baik tiada nak bising atau marah lagi dia bagi arahan pada aku adalah hehe. Terima kasih tak dilupakan kepada abang pengajar yang sanggup bersabar dengan pemanduan aku hihi. 

Nak taip panjang-panjang nanti ada ke yang nak baca blog aku? Jadi aku amat menghargai anda yang sudi singgah ke mari. Tinggalkan blog anda di chatbox atau butang tinggalkan link biru di atas supaya nanti boleh aku singgah. Huhuhu jadi aku tutup entri kali ini dengan gambar ini.


Instagram aku: amirkhalis


avatar
Anonymous

After I originally left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when
new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same
comment. Is there a way you can remove me from that service?
Cheers!

Look into my page - free xbox live gold

delete 9 May 2014 at 05:17
avatar
Anonymous

I got this web site from my friend who told me on the topic of this web site
and at the moment this time I am browsing this web page
and reading very informative articles at this time.


Feel free to surf to my page ... free xbox live gold

delete 9 May 2014 at 05:26
avatar

Hahaha ayop rindu penulisan hang xD !

Aku suka basikal merah tuu .. bapakk staillll laa !!!!!

Ohoiii ~~!! Happy Belated Birthdayy ! Semoga jadi anak yg soleh !!! dan dapat bini yg solehah muka macam shin min ah ... hihi xP

Tahniah weh akhirnya dapat jugak lesenn , boleh ronda2 Tanjung Karangg !.. tengokk .. better late than never...kann ! ..

UPU esokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! tolongla keluar esok taknak aaa ayop jd menteri pelajaran... haha

delete 9 May 2014 at 07:06
avatar

Eh mana nak dapat basikal lipat lipat macam tu eh

delete 9 May 2014 at 07:47
avatar
Amir Khalis person

Haha rindu penulisan aku ke rindu aku hohoho. Terima kasih. Pehh isteri macam Shin Min Ah heaven tu hahaha. Leklu tunggu dapat sekeping kad barulah ronda secara halal. Haha kalau aku jadi Menteri Pelajaran aku akan menambah perisa strawberries dalam susu kotak 1 Malaysia :D

delete 9 May 2014 at 09:21
avatar
Amir Khalis person

Huhu tak tahu nak cakap sebab bapak saya beli di kedai basikal terpakai.

delete 9 May 2014 at 09:22
avatar

nak try kayuh dua2 basikal atas tu . macam menarik je . =) .

kesian tengok lepasan2 spm menanti upu ni . dah la tengah berdebar2 , dia main2 pulak . hehe .same what i feel dulu2 . hehe . sabar je la kan .

delete 9 May 2014 at 22:08
avatar
Amir Khalis person

Terima kasih tag saya :)

delete 9 May 2014 at 23:49
avatar
Amir Khalis person

Sangat menarik haha :)

Pehh KPM memainkan hati dan jiwa kami hahaha

delete 9 May 2014 at 23:50
avatar

basikal antik tu weh !
hahah. peh yop. mohon betulkan tenet kau cecepat. aku dah rinddduuuuu dgn post kau ni.

delete 14 May 2014 at 15:26
avatar
Amir Khalis person

Antiklah juga haha kau teruslah menggegarkan dunia blogging ni :D

delete 15 May 2014 at 17:18
avatar

haha tajuk tkleh blah
basikal rare teruk

delete 16 May 2014 at 23:22
avatar
Amir Khalis person

Haha tajuk kenalah luar biasa
Basikal rare teruk haha asal boleh kayuh dehh

delete 17 May 2014 at 12:14
avatar

Mabrook! Alhamdulillah dah lepas ujian JPJ, aku ni masih lagi menanti masa untuk ujian hehe..
menarik juga basikal lipat tu berapa ringgit beli? Atau yen? haha

delete 19 May 2014 at 15:51
avatar
Amir Khalis person

Alhamdulillah. Semoga berjaya.
Haha beberapa RM je.

delete 19 May 2014 at 16:47
avatar

mohon jadi perdana menteri terus

delete 27 May 2014 at 16:08
avatar
Amir Khalis person

Amin. Itu cita-cita saya sebenarnya :)

delete 28 May 2014 at 01:11
avatar
Amir Khalis person

Hahaha kedai seken,rekon. Lol.

delete 11 June 2014 at 18:55
avatar
Amir Khalis person

Basikal yang ada gaya,mutu,keunggulan hahaha

delete 12 June 2014 at 21:59



sentiment_satisfied Emoticon